tiistai 16. joulukuuta 2008

8 yötä jouluun.


Olen tehnyt tänään joululahjoja, mutten kerro minkälaisia. :) Sitä varten ajelin ympäriinsä ja kolusin kirppareita. Ajoin myös vanhalla ykkösen ratikalla, ja olin aivan tunnelmissa sen ihanista vanhoista tuoleista ja lampuista. Ne ovat kuin sirkuksen lamppuja.  Kamerasta oli loppunut akku, niinpä nämä ovat kännykällä kuvattuja.


Enää 8 yötä jouluun. Joko lahjat ovat valmiit? Minun eivät ihan. Mutta pian ovat.  En malta odottaa, että saan antaa ne. Meidän perheessä on viime vuosina ollut tapana olla antamatta lahjoja, mutta minä rikon sitä perinnettä jo toisena vuotena peräkkäin. Minusta on niin kivaa antaa lahjoja, enkä välitä tippaakaan saanko niitä itse. Vaikka on sekin mukavaa. Hauskinta on silti keksiä jokin mahtava lahjaidea, ja antaa kaikille lahjoja. Olen kuitenkin tehnyt lahjat pääosin itse, siksi ei haittaa myöskään antaa niitä, kun ei kovin paljoa kuormita maailmaa turhilla uusilla tavaroilla.

Kuuntelen juuri nyt toivontuottajien jouluradiota. Minusta se on mahtava. Rakastan joululauluja, vaikken uskonnollinen olekaan ja ne pitkälti ovat. Ne kuitenkin tuovat joulutunnelman ja alan aina kaivata Inestä ja kuoroa ja jokajouluisia suunnitelmia mennä Stockmannille laulavaksi joulukuuseksi. :D

Ei kommentteja: